Sıcak su hazır olsun istiyorsan kendine bir termos edin öncelikle, sana kolaylık olacaktır, ben termosa sıcak suyumu koyuyorum arta kalan kaynamış suyumu da cam sürahi bulunduruyorum ona koyuyorum ılıtmaya yardımcı oluyor, dışarı çıkarken de soğuk suyu boş cam şişeye koyup cıkıyorum, ölçeğe gelince, her 30 cc ye 1 ölçek mama kilo arttıkça ona göre ayarlayacaksın, bebeğinin kilosuna göre bu oran belirleniyor.