Kızlar yengem 7 sene arayla 2. Sezaryen doğumunu yaptı bu gün tam 40. Gün.
Doğuma kadar sıkıntı yoktu, ayın 15ine tarih verildi ayın 14 ü sancıları olunca ameliyata alındı. Kendi doktoru olmadığı için vanda bir özel hastanede doktorun yerine sevk ettiği başka bir doktor ameliyat etti. İyi hoş çıktı hiçbir şeyden habersiz. Hastaneden çıkmak için gaz çıkarması bekleniyor ama yengeme lavman yapılıp çıkartılıyor. Sonraki gün yengem gün boyu kusuyor hemen gidiyor bakıyorlar ki kalın bağırsakları birbirine yapışmış. Doktor diyor ki sen bir canlı bombaydın senin bağırsakların yapışıktı dua et ben rahmini almadım. ( madem doğumda bağırsakların yapışık olduğunu gördün neden o an müdahale etmedin, madem bu kadının bir daha doğum yapması canına mal olacak neden bişeyler yapmadın) neyse 5 gün kadar hastanede yengemi sadece serum ve ve günlük 1 kaşık çorba ile besleyip bağırsakları gözlemlediler. Pazartesi sen düzeldib deyip çıkardılar. Bu güne kadar ilaçla dahi tuvalete çıkamıyor 80 kilo iri olan yengem şuan 60 kilo 40 gündür yemek yiyemiyor wc çıkamıyor. Dikişi ağrıyor içinde yumrular varmış, sol kasığındaki ağrıdan dolayı yürüyemiyor aşırı ağrıları var. Bulantı karın ağrısı cabası. Ve bugün vajinasından kaka geliyor ilk defa bugün tuvaletini tutamayacak kadar rahatsız olup gidiyor ve buna şahit oluyor. Arkadaşlar bu normal olabilir mi kalın bağırsak ile vajina arasında asla bir kanal yok. Naptılar ne ettiler bu kadına noldu bunları yaşayan var mı? Kimseye diyememiş utanıyormuş bana da çok utanarak söyledi. Hemen araştırdım fistül denen bir durum olduğunu gördüm. Nolacak napqcak bilmiyorum acilen pzt genel cerraha git dedim. Çok Üzgünüm yengem için bunlar doktor hatası mı yoksa bütün bu bağırsak yapışması vajinadan kaka gelmesi rastlanıyor mu çok şaşkınım