karprensesiannesi Hanımlar merhaba hamileyken saçım hüç dökülmüyordu doğum yaptım ve şu an çok dökülüyor saçım böyle olan var mı? normalmi acaba bu kadar dökülmesi? ne yapabilirim?
kenankaan karprensesiannesi çok normal, emzirmeyi kesince o da duracak. Saç dökülmesi engelleyici şampuan kullandım, bir de düzenli vitamin kullandım. Biraz azalttı ama yine de dökülmeye devam etti. Emzirmeyi kesince o da bıçak gibi kesildi
kenankaan karprensesiannesi işte onun için emzirirken de içilen vitamin takviyeleri var ondan içebilirsin🙂
karprensesiannesi Smryna yok ben kendim karanfili alıp kaynattım sprey şişesine doldurdum duş almadan bi saat önce falan ondan sürdüm bekletip yıkadım
Aycarya karprensesiannesi valla ben kel kalmaktan son anda kurtuldum tanıdığımız bir profesörden ilaç önerisi aldım onu kullanmaya başladım şimdi bebek saçlarım çıkıyor baya da uzadılar