Benim de borcum var, benimki de başladı ama eşime diyemedim bile, ona ya da aileme ödemeyi düşünmüyorum ama bence ödemesi gereken ben ve ailem. Beni okutması gereken ailemdi kocam değil. Şu an çalışmadığım için ven de ödwmşyorum zaten 2 senede bir faize af geliyor atanmak için çabalıyorum atanamazsam özeldw çalışıp öderim diyorum