Deletedmom99886 Merhaba arkadaşlar bu tarz ayakkabı kullananların değerlendirmesini rica ediyorum kullanışlı mı değil mi diye. Antalya’da yaşıyoruz soğuk kar yok ama çok yağış alan bir bölge bir tane vicco alacağım birde yağmur çizmesi mi bundan mı alsam bilemedim
Deletedmom99886 BalarisiYusra Ebruli101 model tabi direk su alırım ben diyor ama bilemedim Zara’nın ürünü direk su alır mı ama tabiki ya yeri geliyor bacağımıza kadar suya batıyoruz olmaz bu🥲
Deletedmom99886 Mom0911 Evet bunu eledim şimdilik en azından önceliğim çizme bunu alacağım sanırım ☺️
Sulegorkem Deletedmom99886 bu modeller çok güzel kullanış ve rahat ama malesef kış ayları için hiç uygun değil en ufak yağışta ıslanıyor birde hava biraz soğudunda çocukların ayaklarını ısıtmıyor sürekli üşütüyor mevsimlik bir ayakkabı tarzı ne yazıkki