Merabalar bebeğim 4 aylık göğsümü tütmüyor biberon tutmuyor ikinci ayda başladı meme reddi biberon reddi sütünü sağarak biberonla veriyorum oda cok ığraştırmalı zaten sütümde baya azaldı ne ypaçağımk bilmiyorum mama takviyesi yapıyoruZ Kilosu 8.300 gr zorlada olsa yediriyom ağlıyor ama ne yapim 3 satte bir 120 veriyorum azmı sizce