Kızlar size deneyimimi paylaşmak istedim 😆😅bugün oğlum sırtına kadar kaka yapmış Zıbının halini söylemiyorum derken altını alıyordum ki yatağımı da batırdı çarşaf gitti 😅 bi yerde okudum inanmadım ama denedim bugün kaka lekesini yemek bulaşan lekeleri güneşe asın geçer diye yazmış deneyimli anneler çok inanmadım astım bi de sonuç ortada kaka yok 😅 nasıl geçti bilmiyorum 🤷♀️ ben orayı önce sabunla çitiler sonra yıkardım bugün çarşafı astım alırken baktım ki leke yok ben şok 🤣🤣🤣 var mı bu metodu uygulayanlar ilk deneme başarılı 💪😅😅😅