Oykuaygun tamire gönderip bozulduğunu belirtin 2 3 defa gönderseniz garantisi bitmeden daha sonra ilinizdeki tüketici hakem heyetine başvurup incelemeye alıyorlar cihazı hatalıysa size geri ödeme yaptırıyorlar aldığınız markadan bunu bi deneyin alakasız oldu ama,,, iyi makine düşünüyorsanız philipsten şaşmayın anneme yeni fakir aldık 1 sene geçmeden filtresi tıkanmış