Benim ooğlumda da doğduğundan beri böbrek genişlemesi var. 8 mm korkulacak bişey değil bizim bir ara 30 mm çıktı. Voiding çekildi geri kaçak yok kanalda darlık var. Sintigrafi çektirdik ilk olarak damar yolu açtılar ilaç verdiler. Ben o süre zarfında uykusu gelse de uyutmadım. 2-3 saat bekledikten sonra fişm çekildi. Şansımızdan oğlum hep uyudu 20 25 dk sürdü. Bi film daha çekildi onda damar yolu sürekli açıktı film çekilirken ilaç verdiler. Yaklaşık oda aynı süre de çekildi. Benim oğlum 6 aylıktı sizin ki büyümüş uyumazsa biraz hareket sıkıntı olabilir. Bizi takip ediyorlar şu an 30 mm 9 mm düştü çok şükür iu an 11 aylık. Böbreğin 3 te 2 si çalışıyor bizim ki anne karnında hasar görüş maalesef