Öncelikle hayırlı olsun Allahım bebeğini sana bağışlasın bende 38 hafta 4 günlük doğum yaptım yaş akciğer sıkıntısı oldu ciğerlerdeki suyu atamadı dediler küveze aldılar 1 hafta kaldı Allaha şükür aldık sonra. Diyeceğim şu ki merak etme tedavisi olan birşey sıkıntılı bir durum değil oksijen veriyorlar solunumu düzeltiyorlar canım benim sen içini ferah tut bol bol dua et Allahım tez vakitte sanada tüm bekleyenlerede evlatlarını bağışlasın sen sütünü sağ sağ ver en büyük antibiyotik kendine iyi davran onun sana ihtiyacı var kuzum