4 6 ay gece sadece 2defa kalkardı. 6.aydan sonra 4 5 derken şimdi 9buçuğa doğru ilerliyoruz 7 8 nerdeyse saaat başı. Yaşında düzelir umudum yok artık. Ay geçtikçe azalması gerekmiyo muydu ? Destekli demeyin ben ona pek inanmıyorum 😊😊 var mı şu zamamda düzeldi diyen??