4 aylık bebeği emmeye nasıl alıştırabilirim inat ediyo ne mamayı alıyor ne memeyi işk doğduğunda ağladığı zamanlar emzirdiğini için mi böyle alıştı acaba kendi istediği zaman alıyor son bi kaç gündür hiç almıyor aha şimdi şu vakit oldu mama yedi emdiği zaman en fazla 2 dakika