Deniz5606 Yardım edin canlarım bebeğim 3,5 aylık oldu 8 gündür kakasını yapamıyor kızım başına gelen varmı ? Doktora gittinizmi nasıl çözüm buldunuz
Merveay933 Deniz5606 biz 2 aylıkken gittik doktora normal demişti ancak Yenidoğan bebekler icorganlari gelişir dedi sen kendin uyarı verme popasina öyle alışır hep öyle yapar dedi bırak kendi öğrenir dedi.bide.biz mama kullanıyoruz hala 3 4.gunde yapar bazen 2
TheBaby Deniz5606 3,5 aylık olunca 6 günden fazla kakasını yapmazsa lavman veriyorlar evde kullanımlık. Ben 4.gününde sormuştım çünkü. Şükür yapmıştı. Eğer çok fenaysa durum denemiştir canı acıyorsa tutmaya devam etmiştir