Canım bendede oldu hamileyken meydana geldi doktor hamilelikte bünye zayıflayıncada meydana gelebilir dedi, hatta baya ilerlwmişti artık psikolojim alt üst olmuştu, genital bölgemden sıvı aldılar bulaşıcı olup olmadığını anlamak için bulaşıcı değildi, yakalım siğilleri dedi ben doğumdan sonra yaktırmayı tercih etmiştim, bulaşıcı olmamasına rağmen bebeği riske atmamak için sezeryan doğum tercih ettim doğumdan 1 hafta sonrada 1 tane bile kalmadı kendi kendiliğine geçti