Kızlar doğum kontrol hapına başlattı doktorum 30 eylül de adet günüm değildi hem korur hem de pkos rahatsızlığına iyi gelicek dedi fakat ben hem düzensiz kullandım çocuklarım hasta oldu hastanelere taşındık resmen unuttum 2 gün de şehir dışına çıktığımda unutmuştum unuttuğum günler de 2 tane birden içtim ama.. Drospera kullanıyorum içinde 24 tane pembe 4 tane beyaz var o 4 beyazda adet olursun demişti doktorum şimdi o beyaz haplardan 2 tane kaldı ben henüz adet olmadım tabi bu süreç içinde doktorum korur sizi dediği için biz hiç korunmadk eşimle şimdi de korkuyorum risk olabilir mi diye? Bir yandan pkos teşhisi konuldu diyorum ama bir yandan da kasiklarim belim ağrıyor 1 haftadır ara ara da midem bulanıyor şüpheleniyorum.