Sgkvflnff öncelikle pompaya gelen miktarı unutun, kendinizi hiç mi hiç üzmeyin bunun için. Önemli olan memede süt var mı var. Bebek çektikçe süt gelecek. Benim göğüslerimden pompaya 20-30 cc süt geliyor. Aventin pompası çekiş gücü de fena değildir. Bebeğimi 2 aydır sadece emzirerek besliyorum kilo alımı gayet iyi. 20-30 cc sütüm olsa kilo alamaz değil mi? Demek ki bebekler çok daha fazlasını çekiyor.
eğer mamanın tadına alıştıysa sizi reddedebilir o zaman 4 numara sonda ile eds yapmalısınız. Mamanın miktarını her gün azaltmalısınız. Zamanla size dönecektir pes etmeyin 🤍 karanlıkta emzirme, duşta emzirme fayda sağlar. Geceleri ve uykuluyken reddetmezler genellikle. O zamanlarda bol bol emzirerek motive de olabilirsiniz