Hanımlar Merhaba 5 aylık bebeğim bugün nezle oldu. Doktor sadece serum fizyolojik verdi . Bende ek olarak sarımsaklı zeytinyağını ayaklarına sürdüm. Yatarken baş ucuna yarım soğana sapladığım karanfili koydum. Başka tavsiyeleriniz varmıdır deneyimlediğiniz .