Merhaba bu yazıyı benim gibi doğum yapan meme ucun yok emziremezsin uç kullan denilen annelere güç versin umut olsun die yazıyorum;25 Haziran’da doğum yaptım 38. Hafta başı geldi bebeğim deneyimsiz mi desem yoksa kolayına mı geldi hemşire bebeği emzirmem için göğsüme koydu ve senin göğsünün ucu yok diyerek bizi silikon uçla tanıştırdı. Tabi akabinde odaya 40 cc mama ile gelen hemşireyle birlikte kendimi annelikten çok uzak hissettiğim dönem başladı benim için. Yetersizdim (değilmişim tabiki) sütüm gelmiyordu zaten bebğimde emmek istemiyordu. Bir aya yakın neredeyse sadece mama ile besledik göğsümü sağmaya çalışıyorum süt gelmiyor yara oluyor kanıyor şırıngalarla çekiyoruz neler neler, denemedik yöntem kalmadı, bebek ağlıyor mama ve biberona alışıyor beni istemiyor benim halim harap ağlıyorum her gece izlemediği video okumadığım türkçe ing makale kalmadı nerdeyse.. kabus gibi bir ay baktım bu böyle devam ederse benim psikolojik olarak bunu atlatmam kolay olmayacak.dedim ki artık dışardan bir göz olsun ailem zaten aman bebek doysunda mantığında, birkaç emzirme danışmanına yazdm bazısı resmen bu işi ticari yapıyor bu konuda dikkatli olmakta fayda var fakat biri bana ne ücret ne bişey sölemeden bir tatktik verdi basit bişey aklıma nasl gelmez dedim hatta yöntemi okumuş oldğmu sonra farkettim memenin kahve rengi yeri girecek çocupun ağzına! Kendi kendime minik minik denemelere başladım bu sırada göğüste doğurdun emzir modunda olmadı bende şişkin gergindi nasıl somayım bunu çocuğun ağzına yahu dedim ama uğraştım.Neyse bir başka emzirme danışmanı ile anlaşma sağlayarak kendimde o yöntemi deneyerek bir ay boyu uğraştım silikonla emzidim ama mamayı tamamen kestim. Bu sırada bakıyorum bebeğin kavraması emmesi gelişiyor 5 kez emiyosa ikisi silikonsuz danışmanım bendeki etkisi yapabilirsin algısını diri tutmak oldu bebek bir kez memeyi tuttuysa hep tutar. Bu sırada uçla emzirmeye alıştığmdan kolayımada kaçıyor tabi bebekle savaşmıyorum. Ama dedim ki böşe nereye kadar gidecek.. bir günde bağımlılıktan kurtulur gibi yapacağım dedim ve ucu bıraktım iş kesinlikle sabırdan ve anne bebek senkronundan bebeğin hazır olmasından geçiyor, şuan ne mama ne biberon nede silikon uç kullanıyoruz. Benim gibi olan , hisseden anneler sakın yılmayın etrafı dinlemeyin negatif pozitif farketmez ben yaptıysam hepiniz yaparsınız inanın buna PES ETMEYİN.. ben artık tam bir organik anneyim. . Sizde olacaksınız.. Göğüs ucumda varmış yani o hemşireyi bi bulursam..) 😅 sorular olursa dertleşmek isteyen olursa bu konuda ben seve seve yardımcı olurum.