Meerve Ne demek benim de ilk bebek 8,5 aylık ama çok çektiriyor doğdu doğalı mecbur araştırıyoruz acaba niye böyle diye hele ilk zaman gazından gitmediğimiz doktor kalmadı ama böyle kabul edin buda böyle bebek dediler ne yerde durur ne gökte 😃
biogaiga gibi probiyotik kullanın doktora danışıp hem rahat yapar kakasını da biz doğdu doğalı kullanıyoruz.