Asyaburcumm13 Kbrgnca boya çok yıpratıyor benimkini yıprattı kuruttu şuan Dogal rengine dönmesini bekliyorum
Kbrgnca askanne10 31 yaşındayım, farklılık istiyorum. Doğal rengini çok seviyorum aralara ışıltı istiyorum o yüzden. Kocam çok bakımsızsın dedi bugün🤪oysa ki doğal olmayı seviyorum