Bueschra bende yeni atlattı. 2 aylık bebeğim var benimde. İnanılmaz derwce de su içtim günde 4 litre kadar. Bol bol limonlu su içtim. Mandalina vesaire yiyemedim çünkü gaz yapıyordu. Müsait zamanlarda bil bol yattım dinlendim ki pek mümkün olmadı:) maske fazla takamadım ama bebeğime solumadım hiç bir zaman ve saat başı emzirdim. Geçmiş olsun inşallah en hafif şekilde atlatırsınız.