Eylulum3 merhaba, 5 buçuk aylık kızım var neredeyse hiç emmedi diyebilirim, sağarak veriyorum sütümü, aynı zamanda mama da veriyorum. Seni o kadar iyi anlıyorum ki birebir ben de yaşadım, hissettim. Ağlardı ben hariç herkeste susardı, o kadar üzülür ve kafama takardım ki. Şimdilerde beni görünce yüzünde güller açıyo, çok mutlu oluyo. Şu an çok küçük, sizi elbette biliyo ama büyüdükçe bunu davranışlarıyla da gösteriyo. Hiç üzülmeyin, bebeğiniz büyüdükçe siz de göreceksiniz o günleri🌸