Gmze1998 Kizlar marum kış geliyor ev doğalgazlı ilk kez açacağız önden önce klimalı evde durmuştur onda nem alma vardı sıkıntımız olmadı hiç izmirdeyim doğalgazlı eve buhar makinesini yoksa petek sulugumu daha iyi olur yardımcı olursanız çok sevinirim
Hotic Gmze1998 İzmir nemlidir aslında cok sıkıntı yaşayacağınız düşünmüyorum. Ben de İzmir’de yaşadım da o yüzden yorumumu belirtmek isterim 😊
bsrkya Gmze1998 Bende izmirdeyim canım doğalgazlı evim Petek suluğuyla hallediyorum doktorumuz buhar makinesi kullanmamızı istemiyor
Gmze1998 MoRella Esimde aynısı dedi bana buhar makinesi bakteri yayiyormus buhar maikenasi alacaktım vazgeçtim