Maral_sultan Kızlar merhaba dün sezeryan oldum aşırı ağrım var ve gazımı çıkaramadım gaz için ne tavsiye edersiniz yardımcı olun lütfen
2minosprenses Maral_sultan bas agrisi icin nescafe doktor izin verdiysede yuru bol bol gazin ciksin bide sakizda gaz cikartiyor cigne allah kolaylik versin 🙋♀️💖😄
333 Maral_sultan incir hoşafı çok iyi geliyor şekerini abartmayın ne şekerli ne kıt olsun benimde sezeryanımın 10. günü
ilahiyatci_Mom Maral_sultan ben sürekli sakız çiğnemiştim tam dört gün cıkarmadılar hastaneden gazdan şişmiştim artık cıkaramıyordum bol yürüdüm . Kayısı hosafı için bide onlard aetki etmedi bana ilaç yapmıslardı artık zorla 😩
Sunshinemom Maral_sultan kayısı hoşafı içmiştim.ve canım yansada sürekli dolandım hareket halindeydim o gaz çıkarttırdı.şuan canınız çok acır hiç geçmicekmiş gibi geliyor oturup kalkmak işkence gibi.1 haftaya iyileşme oluyor.günden güne azalarak gidiyor 1 hafta sabretmek gerekiyor.hastanede de evde de sürekli yürüdüm iyi geldi her açıdan.kabız olmamaya dikkat edin.demir ilacı verdiler doğumdan sonra gyno ferro mı neydi iğrenç bi kabızlk yapıyor ona da dikkat edin keşke içmeseydim dedğm ilaç :)
RainOverMe Bol yürüme oturup kalkma, oturmada kalkmada destek olacak bırı varsa cok ıyı olur. Bol hareket yani. Çok faydası var. Çok geçmiş olsun sağlıkla🤗🙏🏻🌺
Wanderlust Maral_sultan kuru kayisi ve inciri kaynatip posasiyla icin birebir ben ameliayata girmeden hazirlayip yanima almistm cok etkili gercekten
Sedakcby Maral_sultan kayısı kompostasi canım 2 sürahi içtim daha hastanedeyken. Okadar faydası oldu ki çok şükür doktor ertesi gün taburcu etti. Ve çok yatma yavaş yavaş sürekli yürü korodorlsri turla aşırı faydası var. Bu ikisini yaptım sadece. Bide bolca su. Sakızı pek önermem daha çok gaz yapacagi yönünde bişeyler duymuştum. Bunları yap canım sadece