Bebeğim 3880 Gr doğdu 3815 e düştü. Bir ayda kilosu 4800 oldu ama ben çok hastalandım emzirmenin yanında az mama takviyesi de yaptım. Doktor tebrik etti hasta olmana rağmen bebeğine çok iyi bakmışsın dedi. Ama bilirkişiler aklımı karıştırdı. Herkes bebeğin kilosu iyi doğdu az almış daha fazla almalıydı mamayı arttır sütün yetmiyor demek ki diyorlar. Onlara göre doktor beni motive etmek için iyi demiş. Gerçekten iri doğan bebek daha mı fazla kilo almalı sizce arttırayım mı mamayı