Ayselmina15 Merhaba hanımlar normal doğum yaptım bugün 38 günüm oldu kanamm devam ediyor okadar çok değil ama kahverengi değil normal kandır yani öyle olan var mı ?
PrensesRavza Ayselmina15 Benim de öyle olmuştu canım 40 gün kanamam devam etti son zamanlarda azaldı sonra tekrar regl olmuştum 50 günü bulmuştu.
bluem Ayselmina15 normal benim 2 ay surmustu 😊 bende siz gibi endiselenip sordum herkes normaal dmisti
Ayselmina15 PrensesRavza bir arkadaşıma söyledim böyledr die bana dedi belki açık falan kalmistr ödüm koptu rahatlattın beni canım tşk ederim 50 günü bulur diyorsun
PrensesRavza Ayselmina15 Ne mutlu bana o zaman canım ama ben sezeryan olmuştum yani fark eder mi bilmiyorum normal doğum yapmış olanlara da sormak lazım tabi
Gizemeren Ayselmina15 benim ilk 20 günde bitti tam 40ımda tekrar gelmeye başladı 10 gün daha sürdü olabiliyomuş öyle her vücutta farklı gösteriyo
NeclaDefne Ayselmina15 bitiyor kuzum bittikten 10 gün sonra adet gördüm 5 gün sürdü bir daha da olmadım şimdi de gelse diye bekliyorum korkumdan test yaptım geçen gün 😂