Çoklu besin alerjisi var oğlum 13 aylık sürekli pişik oluyordu kullandığım ilaç kalmadı kaşır kanatırdi… Kortizonlu ilaçlardan tutun zeytinyagi dogal ilaçlar bepanthol sudokrem sebamed değişmedigim bez kalmadı prima bile kullandim…. En son bir yerde arko krem duydum şu eskilerden kullanılan yeşil kutulu inanır mısınız 1 günde geçti şuan 7. Gün hiç bisi yok belki benim gibi olan vardır diye yazmak istedim iyi geceler 😘