dygmrtt bir abim bebekken geçirmiş, diğer abimin kızı da bebekken geçirdi. İkisinde de hiçbir hasar bırakmadı şükürler olsun. Abim 40 yaşında yeğenim ise 19. Düşünün yıllar önceki imkanlarla tedavi oldular, şu an her şey daha iyi ilaçlarımız hastanelerimiz. Allahın izniyle hiçbir şey olmaz, sağ salim atlatırsınız🙏🏻