Mirayfiliz Kızlar oğlumun doğum günü yaklaşıyor,annemler alacak bir hediye bulamamışlar bana soruyorlar,bende bulamadım çok şükür var her şeyi.Bebeğinize hediye gelen ve çok memnun kaldığınız bir şey var mı,? Fikir olsun banada😍
Mslln Mirayfiliz ben yeğenlerime 1. Yaş doğum günlerinde sallanan at hediye etmiştim. 2. Yaş doğum günlerinde tuttukları takımın formasını. 3. Doğum günlerinde ise kızlara baby alive bebek, erkeklere otoparklı araba seti ☺️
Arifeeee Mirayfiliz imkânlari varsa ufak bir bileklik ya da altın gibi bir şey Olabilir. Yoksa uzun vadade giyeceği bir iki parça olabilir. Ya da biraz büyük ya da öğretici bir oyuncak.. bu arada doğum günü şimdiden kutlu olsun doğum günü bebeğinizin 🙂
Asl90 Mirayfiliz annemler pilsanın salıncağını aldılar sambaydı galiba yanlış olabilir ama adı biraz büyük bahçe tipi olanlardan ama oğlum çok seviyor uzun süre kullanacağı birşey oldu 100 kilo ile test yapılmış bir salıncak ben baya sevdim bakım bir isterseniz
Annefasulyesi Mirayfiliz annemler ve kayınvalidemler altın takıp nakit para verdiler. Kendimiz de bilezik aldık kızımıza. En mantıklısı alınacak hediyenin parasını vermek bence. Az ya da çok en azından elinizde bulunur.
Mirayfiliz Asl90 çok güzel gerçekten ancak koyacak yerim yok malesef,biraz büyük.Cevabınız için teşekkür ederim 🌷
Mirayfiliz Annefasulyesi oğlumun doğum haberimi aldıklarından bugüne büyük bir kumbara biriktirdiler,onu da verecekler.Bir tane de hatıra olsun istiyorlar,teşekkür ederim cevabınız için 🌷