Merhaba anneler bunları yazarken çok kötü hiSsederek yazıyorum bilmiyorum belki anormal gelicek size ama çok kötüyüm kızım 4 aylık benim dışımda herkese gülüyor onunla oynayan herkese elliyle koluyla tepki veriyor ama ben oynayınca sıfır tepki hatta daha kötüsü cagirdigimda yüzüme bakmıyor duyuyor bakmak istiyor ama bakınca anında çeviriyor sanki dusmanıyım abarttigimi düşünen olucak ama keşke gorseniz halalarina kaynanama anneme eşime hatta yabancılara verdiği tepkileri görseniz titriyor mutluluktan ama beni gorunce sıfır mimik sıfır tepki oda yetmezmis gibi cagirincada bakmıyor ve daha 4 aylık aklımı kaciricam kızıma aşırı düşkünüm sürekli ağlıyorum bu durumdan dolayı ama o mutlu olucaksa onlarla olsun diye sürekli yanlarına götürüyorum böyle gülüp eğlensin diye benim dışımda ki herkesle mutlu