Oglum 3 hafta once dusmustu bilek tarafindan kemigi egrilmis dedi doktor 15 derece kadar. Alcidaydi 3 haftadir bi ton eziyet cekti yavrum bugun çıkartıldı hala egrilik var 1 yila duzlenir bu dedi doktor da canim sıkıldı biraz ya hep boyle kalırsa ☹ kirilsa daha iyiydi gibi bisey demisti doktor ilk basta ama çocuklarda kemikler yumusak oldugundan egrilik olabiliyormus boyle.. baska doktora da goturucem de yasayan bilen var midir ?