Kızlar merhaba. Sezeryan doğum yaptım bebeğim 3 günlük . Sürekli uyuyor nerdeyse emmek için bile uyanmıyor kaşikla uyurken iciriyorum sütümü . Bu durumun aldığımız narkozla bı alakasi olabilir mi aynı sorunu yaşayan var ya ya da bı öneriniz şimdiden teşekkürler