Selam Anneler kızım anlayamadığım bir şekilde aşırı huysuz sürekli ağlamaklı mızmız uysal bebeğim gitti sanki başka bebek geldi gözlemlediğim kadarıyla bir rahatsızlığıda yok yinede pazartesi götüreceğim dra kontrol amaçlı çünkü öyle böyle değil huzursuzluğu hiç birşeyle oyalayamıyorum siz neler yapıyorsunuz böylemi süreciniz merak ettim