Ben sezaryenden çıktım allahım sağ omzum kopuyor hayatmda böle ağrı görmedim ağlıyorum ama ameliyat yeri ağrısı falan hiç bi ağrım yok kalktım yürüyorum ama omzuma bişey batıyo ağrıyo değişik tuhaf bişey ne olmş olabilir diyorum ama bakın cidden tarifsiz bir ağrıydı krem sürüyolar iğne istiyorum ağrıkesici omzum geçsn die ameliyat esnasında kollar yana açık bağlıyorlar kıpırdamıyorsun zaten o esnada ben kendimide çok kasmıştım korktum ürktüm die akabinde birazda soğuktu oraya vurmuştur klima dediler 3-4 gün baya bi çektim o ağrıyı hala daha arada ağrıyor hafifletme yöntemimde kremle ovmak ve sıcak havlu koymak .