Bende de nedenini bilmediğim bir şekilde bilek ağrım oldu özellikle bileğim iki yanındaki kemik yerleri. Zaman zaman masaj yaptım biraz rahatlatıyordu ama gene başlıyordu. bebeğim 7 aylık yeni yeni geçti diyebilirim. Çok çok hafif kaldı rahatsız etmiyor.