Belli dönemlerde oluyor diye duymuştım . Benim oğlumda 18 ayık olacak son 1 haftadır arttı zaten meme delisiydi şimdi 5 dk bırakmıyor beni . Bende memeden kesmeyi düşünüyorum ama kıyamıyorum da ( başından beri hep ek gıdayı istemiyor sürekli meme ) sen artık abi oldun yemek yiyicez memeler de süt bitiyor diyorum . Vermiyooo diyo bana 🤣