Suleeede Mastit oldum ama doktor o göğsü emzirme dediği için orada tıkanıklık ilerledi ve semsert oldu abse oluşturdu orayı kesip abseyi boşalttı ama sertlik gitmiyor başına böyle bir durum gelen var mı?
3MelekAnnesi3 Suleeede doktor sertifikasini bakkaldan mı almıs sorsaydın keske Gögüs mastit oldugunda iyileştirecek en önemli sey bebegin emmesidir nasıl böyle der anlamıs degilim