2 bucuk aylık bebeğim var 3 gündür şiş ağrılı ateşli olarak çekiyorum mastiti acıyarak emzırıyorum sagıyorum fakat bezeler gitmiyor , birde silikon uc kullanıyorum oyuzden bebekte bosaltamamıs olabilirmiş, basına gelen varmı işe yarayan bi öneri okudugum vakalar cok korkunc genel cerrahiye gıtmeye korkuyorum