Teemo07 Eren18 6.5 aylık hala kullanıyorum. Sığmıyor pek ama ayakta sallarken rahat oluyor. Geceleri de beşiğinin altına koyuyorum.
PelinByrktr Eren18 2 ay 23 günlük oğlum artık sığmıyor ayakları dışarı çıkmaya başladı ben de park beşiğinde kendi yatağının altına havlularla yükselti verdim kademeli bir şekilde. Artık öyle yatıyorum 6.ayda falan bırakırım sanırım
birbenbirbebegim Eren18 6 ay kadar kullandım. Bebeğim erken doğduğu için reflüsü vardı. Bizim çok işimize yaradı. Bulandan Allah razı olsun.
Nobody Teemo07 ahaha aynı biz amacından fazla kullanıyorum resmen en çok kullandğımız şey oldu ilk oğlum 2-3 kez yatmıştı 😂
Suu123 Eren18 ben 20 gün falan kullandım. Benimki elini sokuuordu altından😂 rahat edemedi diye normal yatağa geçtik
Cigdemce Eren18 4 ay 13 günlügüz hala kullanıyorum. Daha rahat uyuyor sanki. Benimde gece aklım kalmiyor.
Funda80 4 ay 9 günlügüz içine zor sığıyor ama yinede kullanıyorum. Artık beşiğine koymayı düşünüyorum ama alışabilir mi bilmiyorum
Mslln Eren18 ben şu reflü yatağından hiçbir sonuç alamadım. Gerekli birşey olduğunu düşünmüyorum. E bebekten baby nest şeklinde olanını aldım. 2 ay 9 günlük ayakları tam geliyor. 3. Ayda kullanamıcaz sanırım.
Prensesannesi46 Mslln bende doğduğundan beri kullaniyodum hiçbir sonuç alamadim reflu oldu o halde. Yatirdigim halde reflusu azalmadı. 1 aylıkken kaldırdım
Mslln Prensesannesi46 aynen öyle. Bende baby nest olarak kullanıyorum. Kustuğu için beşiğine yatıramıyorum bişey olur diye. Yanımda koruyucu olarak duruyor ama muhtemelen birkaç hafta sonra kullanamıcaz