jolene Merhaba anneler bebeğim 19 aylık fazla iştahlı bir bebek olmadı, hatta kilo verdi. İştah açıcı, takviye vitamin kullanan anneler var mı? bir tandığım imutor kompleks kullanıyormus, baya iştah açmış bebeği de kilo almıs ama emin olamadım
mom1236 jolene balık yağı kullanıyorlar canım doktora sorun isterseniz değerlerine göre öneriyor diye biliyorum
BerennAybike jolene merhaba bebegim 20 aylık en yakın arkadaşımın tavsiyesiyle takviyeye başladım 15 gun oldu faydasını gördüm benim bebegimde hersey yemez hatta zorla yedirmeye çalışırdım arkadaşım faydasini görmüş banada önerdi bende menunum.adı vita sanol diye bi damla takviye edici gıda
lapadula jolene İştah için easyfishoil multi kullanmştık hem omega3 almış oluyo hem multivitamin almış oluyo çok şükür iştahı da açıldı
jolene BerennAybike aynı şekildeyiz biz de. Bana imutor kompleks önerdiler. Sizin dediğinize de bakacağım
jolene lapadula ne kadarlık bebeğiniz? Biz daha 19 aylığız, doktora sordum ama gerek yok dedi bilemedim