Birnazz benim çocuğumda doğduğundan beri aynı bu şekilde şuan 16 aylığız yine aynı , gece uykusu hiç yok sürekli ağlar, uykusunu alamayınca da ortalığı yıkıyor sabaha kadar oturuyoruz , uyku eğitimi vs denemediğim şey kalmadı maalesef ama hala aynı , gece uykusu hiç yok ayrıca kesintisiz uykusu da hiç olmadı neden böyle bilmiyorum artık bunalıma sokuyor beni dayanamıyor um uykusuzluga