Yazannesi1 Birdunyabircennetannesi bizimde hala gazı geçmedi o yüzden huzursuz akşamları. Öyle yada böyle büyüyecekler yapacak bişey yok ☺️🌸
Birdunyabircennetannesi Yazannesi1 Bizimkinin gaz sıkıntısı çok kalmadı derdi ne bilmiyorum gitmediğim doktor kalmadı yok bişeyi yani durduk yere yapıyor böyle 🤷♀️
Bsraa35 Firdevs167 aramızda tam bir gün var saat olarak bile 🤗 kızım da 06.08.2021 16:33 de doğdu 😍🥰🤗
Firdevs167 Bsraa35 ayyy inanmıyorum tesadüfün güzelliği sağlıkla büyüsün bebişlerimiz inşallahhhhh ❤️❤️❤️❤️😍🧡
Zormama Mom7271 ayni gun dogum yaptigim biri var mi diye ariyodum ben de🥰 allah bagislasin benim kizim da 11.38de dogdu🥰
Minikkuzum1999 Arin3313 öyle mi benim kızım da cuma günü doğdu saat 4te tam ikindin ezanıyla çok şükür rabbim korusun onları 🤗