Kızlar iyi aksamlar . Bebegim 52 günlük bu gün çok hiriltisi var belli ki boğazında bağlamda var ses geliyor ,burnunu sürekli temizliyorum açık fakat yinede kolay nefes alamıyor. Öksürük var ,ateş yok şu an çok şükür. Sabahta biraz kopuklu kaka yaptı rengi sarımsı yeşilli gibi . Doktor a randevu doluydu götürmedi,yarin olmadi goturcem takip ediyorum bebeğimi. Bebegim kolik bebek gece odaları dolastiriyoruz sussun diye salon sıcak diğer odalar soğuk olunca üşüdü galiba . Bu arada anne sütünü çok almiyo genelde mama aliyo çıkarsa sütüm sagip vermeye çalışıyorum. Ne yapabilirim bebegim çok küçük korkuyorum :( daha bağışıklık sistemi yok :(