minikbaykus surass Var gibi görülüyor canım ya çok yeni sanki bir iki güne daha net çıkacak gibi sanki. Benimde böyle olmuştu. Belirsizdi adete iki gün kala . Biraz bekleyince biraz daha belirgin olmustu ben öyle hatırlıyorum
Ebrugoktug08 surass geçersiz buhardan da öyle oluyo benim olmuştı uzun süre geçince ama hamile değildim
1lina1anne surass yaptim hemen silik oldu negayoflerde tek cizgi oluyo eskileri hep saklarim hic cift olmadi hep tek
Fatos_tekeeva surass Korkutmak istemem ama bn test yaptığımda çizgi yoktu biraktm sabah baktm çizgi boyle olmuştu sonra hamile kaldigimi öğrendim
Eylul_um surass evet uzun süre durunca ikinci çizgi belirsiz çıkabiliyor sabah ki idrarınla tekrar test yapmanı öneririm.
Fitifiti Yüksek ihtimal gebelik var. Eğer olmasaydı 2. çizgi belirmezdi. Düşük ihtimal yani olmaması. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Asellimm surass Bende de böyle oldu canım önce yoktu sabah baktığımda hayalet gibi çizgi vardı ve şuan 15 aylık bebem🙈