_caglabebek Benim kizim 6 aylik bugun cok net sekilde baba demeye basladi sizin bebeginizin ilk kelimesi ne oldu
ilkgozagrimm _caglabebek kızım da 6 aylıkken Ba Ba Ba demeye başlamıştı videosu bile var bakıp bakıp gülüyorum ☺️🌸
Melek-27 _caglabebek Allah dedi. Ama 2 yaş 2 aylık olduğu için kaç aylıkken söyledi hatırlamıyorum 🙁sonrada baba 😃
Annekizz _caglabebek 8 aylıkken baba demeye başladı 9 aylık olucak şimdi mamm diyor sanırım mama diyor 😂
Pelloo _caglabebek Benim prensesim 4 aylıkken baba dedi ilk kelimesi 😀 şuan 9 buçuk aylık ve çok babacı 😀
canimoglumm7 canimoglumm7 uykusu varken emmek isterken ee ee eeee diye ninni söylüyıdu oğlum daha çok küçükkenden beri 🥰