Defne-Bade bende en baslarda onlari memede uyutmaya calisiyordum ama her defa koydugumda veya bikac dk sonra uyaniyorlardi. Sonra hoppalada sallamaya gectim baktim uyuyor ama yine ayni sorun devam ediyor. Sonra arada uyku hakkinda okuduka ogrendigim; nasil uyurlarsa, uyandiklarinda o sekil uykuya devam etmek isterler. Bazi bebekler o yuzde uyku gecislerinde/dongusunde zorlanirmis. Sonra bebegim, uyku ve guvenli baglanma kitabini okudum. Sonra bebegimi daha iyi takip etmeye anlamaya calistim. Fark ettimki zor dalsalarda gece uykulari fena degildi ve bazen uyanip iki kafa sallayip devam uyuyorlardi. Bende ozaman kundak ve emzik denedim. Emme herzaman aclik olmadigindan bide ona sans vereyim derken bi an baktim kundak, beyaz gurultu, karanlik ve emzikle benim kizlar uyudu. Oyle aglama zirlamada olmadi korktugum gibi. O gundur boyle devam. Ha bazen 2 dk da daliyorlar bazen 30 dk. Ne yazikki 2 saati hic deliksiz uyumuyorlar sabah uykularinda hep iceri gir emzik geri ver don🤷🏻♀️ Ama suan yaptigim baslarinda beklemek. Emzirmek zorlu oluyordu benim icin. Her bebek farklidir eger maddi imkaniniz el veriyorsa uyku danismaniyla calisabilirsiniz de tabi.