Merhaba anneler oglum 3 ay 18 günlük, suan 5300 gram boyu 63 cm
2 hafta önce zayif olduğunu düşünerek bebanin sütünü 2 gun toplam 120 cc verdim . 2.gece cok kötü huysuzlasti bütün gece uyumadi doktora götürdük bakti babylax verildi 10 ekimden beridir 2 kere kakasını yapti oda babylax kullandıktan sonra yapti. O gün bugündür cok huysuz uyku saatleri değişti ama ek mamayi kestim ebe sadece anne sütü vermemi söyledi bunu yaşayan varmi ?