Fatmaimarusta minikoalam1 1 tatlı kaşığı çok fazla bizim doktorumuz hergün bir çay kaşığı olarak ver demişti
bsrt Benim kızımda onu kullaniyorum doktorum bana balık yağı her gün verilmez hafta da iki kere bir tatlı kaşığı dedi
bsrt minikoalam1 onu bilmiyorum sormadım ama balık yemiyor mu dedi hayır hocam dedim balık yağı her gün verilmez dedi bir olcak ver haftada iki kere demişti
Miniksncp minikoalam1 evet benim kızımda 17 aylık ben şırıngayla ölçerek veriyorum 1 tatlı kaşığı daha fazla olabilir
Fatmaimarusta minikoalam1 yoo saati fark etmiyor ben genelde sabahtan vitaminlerini veriyorum unutmamak için