kt16 ilk dogdugunun ertesi gün ameliyat oldu dediğiniz gibi kaçak oldu. Sonra 1 hafta sonra 8 günlükken tekrar ameliyat oldu. Yemek borusu düzeldi dediler ama kalbinden dolayı solunum cihazından ayıramıyorz dediler. Cihazdan ayrılınca nefes alamıyor dediler. Konyaya cocuk kalp cerrahına sevk ettiler orda da 13 gün yattı yogun bakımda. Doktor ameliyat edecekti. Sonra 3 gündür kendisi nefes alıyor. Gelin bir gün serviste kalın. Sorun olmazsa eve gönderelim biraz daha kilo alınca ameliyat yapalım dediler. Ama malesef servise cıkarken cocuk ağlamaya başladı. Baya Bi ağladı en son emzirmeye çalıştım