Mihranimmm Her şeye midesi bulanıyor, kusacak gibi oguruyor. Tabir-i caizse hamile gibi. 20 aylik olacak var mi başına gelen arkadaşlar
mavilimor Mihranimmm bence ısrar etme. Bu bebeklerde belli bir döneme kadar ısrar etmek yeme bozukluklarına yol açıyor. Bırak nasıl yaparsa yapsın koy önüne yiyorsa yesin yemiyorsa bıraksın. Açlıktan hemen öyle bir şey olacak hali yok. Valla oğlumun önüne koyarım yerse yer yemezse hiiiiiç oralı olmam acıkınca canı ısteyince biz kadar yiyor çünkü. Ölene kadar böyle devam edecek değiller ya illa adam gibi yemek yemeye başlayacaklar.
3MelekAnnesi3 Mihranimmm dönem dönem iştahsızlık olabilir ve yedikçe öğürme yemek istemediği için olabilir süre tanı cnnm devam ederse bogazına doktor baksın